Rhoma irama - Pedih

 Chord dan lirik lagu Rhoma irama - Pedih

Intro :  Dm...Am Bb Dm (2x)
            Bb C Dm (2x)

Dm
Apakah..aku bersalah
Gm                F
Bila..ku cinta seni
Dm
Apakah..aku berdosa..
Gm                F
Bila..aku menyanyi

           Bb                 C
Kalau tiada salah..kalau tiada dosa
         Bb  C        Dm
Mengapa..aku di cegah..

Dm
Apakah..aku bersalah..
Gm              F
bila.. ku cinta seni..
Dm
Apakah..aku berdosa
Gm     A      Dm
bila..aku menyanyi

Music :  Dm Gm Dm Bb C Dm (2x)
             F Am Dm (2x)

[Reff:]
 C                        Dm
Rumah yang seindah istana
    C                   Dm    F Am  Dm
kurasakan bagai neraka
  C                     Dm
Seisi rumahku membenci
   C                     Dm
diriku yang mengabdi seni
     A           Dm
Betapa hati..pedih sekali
   C     Bb       Dm
betapa pedih..sekali

Dm
Apakah..aku bersalah
Gm                F
Bila..ku cinta seni
Dm
Apakah..aku berdosa..
Gm                 F
Bila..aku menyanyi

           Bb                 C
Kalau tiada salah..kalau tiada dosa
        Bb  C         Dm
Mengapa..aku di cegah..

Dm
Apakah..aku bersalah..
Gm              F
bila.. ku cinta seni..
Dm
Apakah..aku berdosa
Gm     A       Dm
bila..aku menyanyi

0 Response to "Rhoma irama - Pedih"

Posting Komentar

wdcfawqafwef