Rhoma irama - Kerudung putih

Chord dan lirik lagu Rhoma irama - Kerudung putih

Bm             G
Seraut wajah cantik
                    A
Yang kau sembunyikan
               G
Dibalik kerudung putih....

Piano : Bm A G Bm
Guitar : Bm.. A... (4x)
            Bm

Bm                   G                  Bm
Dibalik kerudung wajahmu bersembunyi..
Bm                   G         Bm
Kau cantik alami anugerah Ilahi..
Bm                   A                 G
Tapi bukan karna itu, aku cinta padamu
A                        G              Bm
Juga bukan karna itu, aku sayang padamu

Bm            G                Bm
Kau hiasi diri dengan budi pekerti..
Bm               G               Bm
Kau hambakan diri kehadirat Ilahi..
Bm                      A                 G
Itulah yang menyebabkan aku cinta padamu
A                         G                 Bm
Itulah yang menyebabkan aku sayang padamu

Bm                   G                  Bm
Dibalik kerudung wajahmu bersembunyi..
Bm                  G          Bm
Kau cantik alami anugerah Ilahi

Music : Bm.. G... D A Bm (2x)

(#)
Bm
Tiada lelaki yang membantah..
A                 G
...Kecantikan wajahmu..
                      A
Kelembutan sikapmu
                      Bm    Bm   G
Keindahan senyummu...
Bm
Tapi yang menyilaukan mata..
A            G
...Sinar keimananmu...
                        A
Yang slalu kau pancarkan
                     Bm
Dalam setiap langkah
          G
Gadis seperti kamu...
                  Bm
Yang aku dambakan...

(*)
Bm                  G                  Bm
Dibalik kerudung wajahmu bersembunyi..
Bm                    G         Bm
Kau cantik alami , anugerah Ilahi..
Bm                        A              G
Tapi bukan karna itu, aku cinta padamu
A                        G                Bm
Juga bukan karna itu, aku sayang padamu

(**)
Bm              G               Bm
Kau hiasi diri dengan budi pekerti
Bm         G                     Bm
Kau hambakan diri kehadirat Ilahi

Music : Bm G D A Bm (2x)
Kembali ke : (#) , (*), (**)

0 Response to "Rhoma irama - Kerudung putih"

Posting Komentar

wdcfawqafwef