Rhoma irama - Kelana

Chord dan lirik lagu Rhoma irama - Kelana


Capo Fret 1

Intro : A..G..F#m..E.. (2x)
           A..G..A ..(2x)

A
Dalam aku berkelana
G A
Tiada yang tahu.. ke mana ku pergi
G A
Tiada yang tahu..apa yang kucari
A
Gunung tinggi kan kudaki
G A
Lautan ku seberangi...aku tak peduli

Music : A..G., G..A.. (2x)
            A..G..A..

[Reff:]
A
Tak akan berhenti
D A
Aku berkelana aaa..aaaa, aaa....aaaa..

Int : A..G..A..

A
Sebelum kudapat
D A
Apa yang kucari..iiiii..iiii..iiiiii
G A
Walaupun adanya di ujung dunia
G A
Aku kan kesana tuk mendapatkannya

(*)
A
Dalam aku berkelana
G A
Tiada yang tahu.. ke mana ku pergi
G A
Tiada yang tahu..apa yang kucari
A
Gunung tinggi kan kudaki
G A
Lautan ku seberangi...aku tak peduli

Music : A..G., G..A.. (2x)
            A..G..A..
Kembali ke : Reff, (*)

Original chord dari Bb

0 Response to "Rhoma irama - Kelana"

Posting Komentar

wdcfawqafwef